Aug 9, 2009

SHE's unrewarded

Uh yee my stinky homework just done!!
Seni budaya wadehel anda banyak banget sih, tapi satu lagi belum kelar! PLKJ membuat saya underpressure actually gurunya sih. Apa itu guru maunya bikin murid dapet nilai jelek terus; ya ampun bu, dari kelas 7 ke kelas 8 aja yang namanya PLKJ aku dapet 7 aja udah Alhamdulillah. Padahal tugasnya biasa dikategorikan gampang; wadda sh*t it’s getting’ harder (nama gurunya nisae) well, known as ‘harder’ adalah sesuatu yang harusnya ga jauh jauh amat sama yang gampang! But this? Full of differences, man! (bedon ngomong sama siapa fi)

I’ve tried til my hand full of pain! I’ve been spending all of my time to make it done but the result? Nothing! Lebay banget dah; tapi emang gitu, jadi semua anggota kelompok harus nulis di buku catetannya masing masing baru kita boleh presentasi! Well me? There’s none to do it! There’s someone that I bet she’s clever, smart, diligent, and really really fashionable! Pretty good in my mind *at first* but well known as I thought, after we’ve already got a group and I’m with her, what the reward? She broke up my mind; she’s nothing!

I used to think like those!
Ihii just wanna say to that person ‘ hey, when you’re gonna be satisfied tinky girl? Have you done it? Don’t look at me like you’re the wise one honey! You’re gonna make me total fool as I have to act everytime next to you!’
Yee emang sih salahku gara gara ga berani ‘negor’ dia! But, will she realize? Just wanna know, and one thing the most important is ‘IT’S ENOUGH TO KNOW YOU AS MY PARTNER BUT NEXT TIME, I WOULDN’T SAY ‘YES’ IF YOU ASK ME FOR!’


HayahAfifah | 2008-2017